piątek, 20 grudnia 2013

A więc mamy wolne mamy święta :D Ostatni dzień szkoły w tym roku zakończony zajebiście :D Wigilia i wygłupy :D Jestem DJ który grał na przenośnej kuchence czy czymś innym xD I TUiSEO widzimy się po świętach :D Banda świrów !!!



wtorek, 3 grudnia 2013

Miałem napisać w sobotę, ale brak czasu i sił, a dziś wtorek xD

W sobotę zawody w kosza gimnazjum, na którym spotkała mnie... jakby to powiedzieć, niespodzianka, miła niespodzianka :) Fajnie było się z tobą zobaczyć i pogadać, chciałbym robić to częściej, kiedy tylko nadarza się okazja :D Czyżby znów coś wracało? Nie mam pojęcia ale chyba tak, a może to siedzi we mnie cały czas. Ale znając moje pieprzone szczęście, będzie "chuj wielki jak szelki" Tak przyzwyczaiłem się już do tego pecha. Brakuje mi wiary w siebie, a co najlepsze sam mówię ludziom żeby ją mieli, a w sobie jej nie potrafię znaleźć. Ja pierdole -,- Mimo mojego zjebanego szczęścia, to zawsze mam Jakieś ziarenko nadzieji na powodzenie, Głupota O.o

Zmieniając temat, była kolejna nocka i akcja "Człowiek skurwiel". Czestwiak i jego zakup. A to dla wuja Marka, tam do Warszawy xD "a czy oglądałeś w takim HD'? xD rzucanie petard, uciekanie przed jakimś gościem w czerwonej kurtce i kłótnie Czerstwiaka z CRŁ xD

Ja dalej czekam, chodź myślę, że nigdy się nie doczekam ;c
Fragment dziwnej rozmowy. xD

-Nie próbowałem ludzkich genów nigdy xD Więc nie powiem xD
- Ja też xd eh :c
-Ale nie chce ptróbować nawet xD
-W sumie to wszystko mi jedno xd Chciałabym spróbować człowieka xDD
-Tak To brzmi strasznie xD Mam się bać ? :D
-To brzmi słodko :D Nie musisz xd Chyba że chcesz :P
-A nie zjesz mnie ? xD
-Jak chcesz xD
-Niczego innego nie pragnę na świecie <3
-Ah, wiedziałam ! :3




Zaczynam kolekcjonować xD





Ja wiem że nie dojrzałem, obudziłaś mnie ze snu.
Byśmy wespół mimo przeszkód zbudowali dom naszemu dziecku.
Byśmy pośród pokus nigdy się nie postradali.
Bądź spokojna, wykuliśmy nasz miłość w stali. 
Jesteś wszystkim. Pokazałaś chłopcu jak być.
Tylko ty do mnie dotarłaś. Nie potrafił tego nikt.
Tylko ty i ja. Niech nawet brudne ulice zapłoną. 
Po prostu bądź do śmierci mojego świata koroną. 
Miłość daje skrzydła, nie po to by chmury gonić. 
Miłość daje skrzydła po to, bym mógł cię ochronić. 
Podaj dłoń mi, gońmy ją.
Potem jej brońmy do końca i tońmy w niej. 
chodź za mną, to nasz dzień... 

niedziela, 17 listopada 2013

Trochę się działo przez ostatni czas.
W czwarek dyskoteka w szkole na której miało być 170 osób. Miało być, a było ledwo ponad 30. Dobrze, że były karty. Tego dnia  dowiedziałem się czegoś przykrego, co może zmienić z kimś moją znajomość. Czyżby znów miało się dziać coś złego, ale przywykłem już. Takie jest już życie. Czwartek + piątek + Eryk + zakłady + karty+ fifa = -7 puszek pepsi i +1 puszek pepsi. Czyli można policzyć, że przez 2 dni przegrałem 6 puszek pepsi O.o Taki pech niestety ;_; Ja się jeszcze odegram xD

Czyżby wznowienie starych znajomości? W sumie fajnie by było, gdyby tak się stało. Brakuje mi tych gier w tekena te złości podczas wygranej i radości podczas przegranej, obżeranie się pizzą, nagrywanie głupich filmików ^^ Brakuje tych rzeczy z dzieciństwa z kumplem. Chciałbym gościu, żebyś wyszedł z nałogów i zaczął normalnie żyć. Postaram się jakoś pomóc. :)

A teraz jest ostatnia rzecz która została do napisania :)

Po tym jak cię zaczepiłem dostałem to na pytanie asku
Zbieg okoliczności... ? xD



Nie wiem jak odpowiedzieć na to pytanie
bo teraz jakoś się do siebie nie odzywamy
Czemu tak wyszło, nie wiem
Może zrobiłem coś nieświadomie.
W sumie to chciałbym
żebyś kiedyś do mnie napisała
Powiedziała jak jest u ciebie
ogółem pogadać :)
W ogóle ciekaw jestem czy ty to co tu piszę w ogóle czytasz xD
..........................................................
Zamułka mnie łapała przez jakiś czas
to zły znak
Ale teraz muzyka
i ":)" in face


poniedziałek, 11 listopada 2013

nocka z soboty na niedziele była spoko :) Jasiu, czy smakowała ci pizza? :D Bardzo się postaraliśmy byś się najadł :) , jeżeli tak to mamy dla ciebie na następny raz inną lepszą, ciekawszą niespodziankę ;d Mamy nadzieje, że ci się ona spodoba :). A ciebie nigdy nie widziałem w takim stanie upojenia nigdy xD. "Nie, bo nie lubię stać" rozwaliłaś mnie tym ;P Niecodzienny widok gdy o 3 w nocy widzi się... kurę śpiącą na płocie. Ładne zdjęcia oswajania jej xD Aaaa, no i zapomniałbym, zajebiste dzieło :) Humor dopisuje, kurde mam wrażenie, że ktoś się dobiera do mnie... Tak wiem to dziwne, bo ja to ja, ale wnioskuje po niektórych pytaniach na asku xD Hłe hłe :D To niemożliwe raczej, za ładne by to było ^^
Wygrany zakładzik, więc pamiętaj o wypłacie ;* A myślałem, że to ja już nie wytrzymam :P


sobota, 9 listopada 2013

Pewna historia.

Przedstawiam historie pewnego 15-letniego chłopca. Chłopiec ten miał na imię Antek. Był człowiekiem, który nie miał nikogo, żył w samotności. On chciał mieć przyjaciół, kolegów, ale w szkole był jako kozioł ofiarny. Nad Antkiem znęcali się codziennie, np. wyrzucali mu plecaki prze okno, bili go, a nawet wsadzali pod ubranie zdechłe zwierzęta. Antek bardzo cierpiał, lecz jego rówieśnicy nie przejmowali się tym, bo mieli z tego ubaw. Jego jedynym kompanem przez życie były dwie rzeczy. Mianowicie było to igła i żyletka. Chłopiec codziennie, każdego wieczoru brał swoich kompanów do reki, i robił kolejne ślady na swoim zniszczonym ciele. Robił to aby wyzbyć się wszystkich bóli psychicznych, jakich doświadczał w szkole oraz poza nią.
Któregoś dnia chłopiec się zakochał. Postanowił się zmienić. Wziął się za siebie. Zaczął ćwiczyć, znalazł w sobie pasję, już nie dawał się poniżać przed innymi, a nawet skończył z samookaleczeniem. Jego metamorfoza trwała pół roku, ale dalej czuł tą samą miłość do tej dziewczyny jak na początku. Kiedy już miał wyznać miłość jego wybrance, zobaczył ją i jego największego gnębiciela z kilku miesięcy temu obejmujących się i całujących. Nienawiść Antka do tego drugiego chłopaka była ogromna.
Chłopak Stracił sens życia, stracił źródło swojego szczęścia. Z tego powodu wziął żyletkę, którą nie ruszał od sześciu miesięcy i przeciął sobie żyły. Śmierć nie chciała jego duszy. Była pełna nienawiści, żeby móc ją opanować, więc rozkazała mu zniszczyć jego główne źródło nienawiści. On nie wahając się nic i gdy on i ona byli gdzieś sami razem Antek wbiegł z nożem i zabił swojego dawnego gnębiciela. Następnie patrząc w głębokie oczy ukochanej wypowiedział słowa "Byłaś dla mnie całym światem, który straciłem" A po tych słowach chłopiec wbił w serce swoje nóż i umarł na jej oczach.

Kurwa, co siedziało w mojej głowie... O.o Nieraz przerażam sam siebie...




Dziś przełożona nocka najprawdopodobniej,

A więc x2 CRŁ

W imię ojca i syna 
Ja zajebie skurwysyna! 
Nie mogę dalej z tego, co siedzi w twojej głowie xD


piątek, 8 listopada 2013

No to jest dobrze, jest jak dawniej :) I niech tak cały czas będzie. wieczór spędzony z Truskaweczką dawno "widzianą" przeze mnie. Widziano w sensie, że nie umawialiśmy się nigdzie. 0 fochów, bo przecież z tego trzeba wyrosnąć :) Przepraszam Cię jeszcze raz za to wszystko. Kurde nie wiem co jeszcze tu napisać. Chyba nie pozostało mi nic innego powiedzieć niż słowo DZIĘKUJE :)


Taka sentymentalna z komersu jeszcze :)
Wstawiam bo bardzo je lubię :)




Mistrzowski tekst CRŁ

W imię ojca i syna
Ja zajebię skurwysyna!

czwartek, 7 listopada 2013

Chyba zacznę znowu pisać na blogu, bo czuje, że w moim życiu zacznie się coś dziać :)

-Ty to ma z pół metra.
- No ty pojebany jesteś. Chyba się na zegarku nie znasz

Rozjebało mnie to xD

To jeszcze rozumiem żeby udostępniać na FB filmik, na którym wciągać tabakę
ale żeby pokazywać to dyrektorowi... Świr xD Miałem myśli, żeby się przepisać ze szkoły, ale jednak zostaje, a raczej na pewno :) Kto by pomyślał, że w bibliotece jest zakaz gry w karty O.o Kolejna dziwna zasada tej szkoły :) Anka Patrycja i fotel w autobusie. Mistrzostwo :D Dziś dostałem moje pierwsze jajeczko :(

A ty gamoniu nie smuć się już :)

Wszystko jest na dobrej drodze:)  Mam nadzieje, że nic a zwłaszcza nikt nie będzie chciał wszystkiego popsuć, chodź mam nadzieje, że nikomu się to nie uda :)

Cały czas dobry humor, cały czas uśmiech na twarzy :D cały czas muzyka gra. Cały czas czuje w sobie siłe! :)

A teraz wracam do noł lajfienia :P


Bo jesteśmy dokładnie tacy sami jak kiedyś!

Bugaj rozjebałeś mnie tym tekstem :D

"Jesteś moim słoneczkiem...
Jak patrze na ciebie sprawiasz mi ból"



sobota, 19 października 2013

Ludzie kocham was za te pytania <3 Tak was kocham że ja pierdole...


Powoli nadchodzi ten czas
że trzeba zrobić ten największy krok
postawić wszystko na jedną kartę
mieć wszystko lub nic.

Szansa na powodzenie 1% xD
Lecz i tak sądzę, że to dużo.

środa, 16 października 2013

Z nudów sobie tu napiszę, bo dawno nie pisałem xD A czemu. Mój kochany internet <3 Premiera D2 :D Tak naprawdę spodziewałem się czegoś lepszego, ale jaram się niektórymi kawałkami :) Koyaanisqatsi (nie wiem czy dobrze napisałem), Ania, Tacy sami i jeszcze inne :) Lekki rachunek do zapłaty za telefon wysokości 190zł. Kurde na co ja tyle wydałem O.o A zapomniałbym. Od wczoraj jestem oficjalnym uczniem technikum nr 1 w Końskich :) No LAJFIMY :)

Heh jest mi dobrze :) Dlaczego mi się coś takiego musiało stać, że podczas sprzątania upadła mi pewna kartka walentynkowa z półki? Taa, zebrał mnie na wspomnienie. Były i te złe ale i też te dobre. I co ja mam zrobić? Dobrze że są ludzie, z którymi zawsze można pogadać :) Hmmm... a może jednak najlepiej się już w ogóle nie mieszać, bo z tego co widzę byłbym tylko dla ciebie, raczej dla was ciężarem? xD Hah. To i ja życzę powodzenia w dalszym życiu :)

Ps. Przeczytałem tego posta.

D2 :D


Najlepszy ! :D



Coś kiedyś płakałeś żebym go wstawił xD



A jak masz jakiś problem to...
Chuj ci w dupę
:D




poniedziałek, 23 września 2013

piątek, 20 września 2013

Ludzie Ludzie  Ludzie co się z nimi dzieje... Jedni są tacy, że udają po gimnazjum, że cię nie znają, jedni są tacy, co okłamują drugich ludzi, jednych poznajemy nagle z kompletnie innej strony, a jedni są tacy, którzy jakby to powiedzieć "dają sobie specialnie dokuczyć, bo to lubi... xD" Nie wiem jak to ująć inaczej xD
Ale niektórzy zostają bez zmian :) Ludzie walnięci i z którymi można pogadać :P I które muszą ze mną siedzieć na fb po północy bo ja tego chcę :D Co się dzieje, kurde.



W końcu się doczekałem pierwszej nutki D2 :D

wtorek, 17 września 2013

Koniec luzów w szkole, trzeba zacząć się uczyć!! (hehe dobre xD) Ale maturą lekko nastraszyli  :) W czwartek rajd kotów, czyli różne zadania, zgubienie drogi i ognisko którego nikt nie chciał już bo każdy chciał iść do domu ^^ W piątek politechnika, czyli wykłady i dwie godziny napierdzielanie o pompach ciepła i gra w kółko i krzyżyk xD A dziś Jakaś konferencja, przez którą straciłem trzy lekcje :) "10 najlepszych uczniów z przedmiotów zawodowych na miesiąc w wakacje pojedzie na płatny staż za granicę"  Trzeba się starać ^^
Liczba ludności spada. Kiedyś było ich kilku (myślałem że było kilku, chodź nie wiadomo nigdy z ludźmi) Potem ludność wynosiła 3, odeszła jedna osoba, zostało 2. Czas odebrał kolejnego człowieka no i niestety został 1. Ciekaw jestem czy kiedyś dobije się to zero. Oby nie... Chodź może kiedyś podrośnie ludność, ale trzeba być ostrożniejszym wobec ludzi.



PISZĘ LEKCJE!
co technikum ze mną zrobiło xD

poniedziałek, 2 września 2013

Się zaczeło

I znów się zaczął nowy rok szkolny. Rok szkolny, który będzie jak ja to kiedyś powiedziałem "Inny od innych" Rok w nowej szkole, na nowych zasadach. Nie ma ocen, są punkty. Nie ba butów są kapcie ^^ Chciałem już iść do szkoły, bo byłem ciekaw tych nowych ludzi jakich poznam, chodź już zaczyna mi brakować tych starych po pierwszym dniu :) Hehe dobrze, że przynajmniej ten świr ze mną w klasie jest xD
Nudno nie powinno być :P



niedziela, 25 sierpnia 2013

wtorek, 20 sierpnia 2013

-Jeśli się zabijesz, to pokażesz jaką jesteś egoistką!
-Czemu?
-Bo sprawisz ludziom wielki ból, na którym ci zależy!

Powrót do mojego "drugiego domu" Nie ma to jak przerwa, dwa dni grania i... kolejna przerwa przez jebane badania. Co było to było, a więc tartanie witaj ;D






środa, 14 sierpnia 2013

Ból na świecie nie istnieje, to tylko złudzenie które chcemy, by z nami było w złych chwilach

Lekcja z tego tygodnia- nie dawać czerstwemu kija od bilarda, bo w jego rękach to jest groźniejsza broń niż nóż xD Wczoraj jeżdżenie po lekarzach. Jeszcze przed końcem wakacji znów soczewki ^^ kolejne wyniki z badań znów pozytywne :) I namioty z Czerstwym braćmi AA i CRŁ xD Kolejne "dzieło" utworzone xD To już trzecie :) Czterech kłóci się o miejsce w namiocie a co robi piąty? Wpierdziela kiełbasę i pompuje z reszty że kłócą się oni jakieś jebane miejsce xD Wkurwiony że lipa z ogniska i z wyjścia na wieś, ale cóż  tak i bywa. Dobrze że z Czerstwym chodź w małej części zrealizowaliśmy plan ^^ A dziś powrót na boiska, chodź jeszcze nakurwia ten nadgarstek xD Długo bez boisk leciał czas... Dzisiejszy szok po obejrzeniu meczu.
"Ja ci kurwa mówię, że wpierdolą bramkę w 93 minucie, bo to kurwa niemożliwe, że Polska wygra mecz"
Heh, prawie się nie pomyliłem :)




niedziela, 11 sierpnia 2013

Gra z czerstwym w bilarda, to nie jest gra, to jest komedia xD
-Ty nie trafisz nawet z takiego bliska
Uderzenie
-Nieeeeee!
xD
Impreza na piekarni, i złapanie "fazy' xD wracanie z braćmi AA i nagle na mojej drodze armia psów... i co tu zrobić xD Wszystko fajnie było tylko jest jeden problem. Małe starcie z jedną osobą = ból prawego nadgarstka, a co to znaczy, Przerwa z ćwiczeniami i co najgorsze będzie przerwa z koszem... ;/ Kufa nie przeżyje tego xD

czwartek, 8 sierpnia 2013

Kilka faktów o Emilu :)

1. Jestem osobą, która zbyt szybko przywiązuje się do ludzi, więc łatwo mnie w pewien sposób zranić
2. Jestem osobą która dotrzymuje obietnic, ale liczę to również od innych osób
3. Nie jestem osobą która jara się dziwkami (jak jesteście co niektórzy tak naprawdę napaleni, że nie wytrzymujecie już seksualnie to powodzenia w życiu dalszym)
4. Jestem osobą która wyznaczyła sobie cel w życiu, a jest nim odnalezienie szczęścia
5. NIGDY nie paliłem nie próbowałem i do jasnego chuja nie namawiajcie mnie do tego, bo kurwa mam swoją zasadę...
6. Byłem osobą trochę popijającą, ale od czasu brania leków rzuciłem to i jest mi z tym dobrze :)
7. Basket to mój sport :D Ale i tak dalej nie umiem rzucać z nadgarstka :P
8. Nie lubię się bić. Biję się tylko w konieczności np. obrona
9. Tak jak każdy człowiek mam wiele wad: jestem nierozgarnięty, leniwy, wybuchowy, naiwny a często gdy coś/ktoś mnie wkurzy to mogę wyżyć się na osobie niewinnej
10. Nie mogę patrzeć na cierpienie osób na których mi zależy. Staram się wtedy jakoś pomóc, nie umiem wtedy siedzieć bezczynnie.
11. Chodź słucham jakieś kawałki metalu czy reggae, to moją domeną w muzyce jest rap :P
12. Jestem osobą, która nie jara się popisywaniem głupotą, chodź nie raz sam go nią strzelę
13. Jestem osobą, która szanuje dziewczyny :)



poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Nawet nie czuje tego, że wakacje tak szybko mijają, że za niecały miesiąc do nowej szkoły. Z jednej strony nie mogę się doczekać tego, że chcę iść do tej nowej szkoły (poznać nowych ludzi) ale żal za to tracić wakacji. Oczekiwany przeze mnie street ball okazał się dla nas porażką. Wiem, że zawiodłem wtedy, że to nie był mój dzień, że popełniłem wtedy dużo błędów, ale to właśnie na nich człowiek się uczy. Taa nie ma to jak upiększanie boiska od kosza styropianem xD, a potem zdmuchiwanie go gałęziami, tarcie styropianem o koło roweru ( nie wiem jak to nazwać) też spoko xD i wyjść z tego cały biały ^^ Wstawiłbym zdjęcia i filmik tutaj, ale nie chciało mi się wrzucać na komputer xD Lenistwo znów króluje.
Kolejny film w te wakacje obejrzany, tym razem "Sala samobójców" Dziwne uczucie w trakcie oglądania go. Poczułem w sobie jakby cierpienie, które było dobre. Dziwnie to brzmi, ale nie umiem tego opisać. To tak jakby człowiek dziękował swojemu życiu za to, że występuje w nim ból.

poniedziałek, 29 lipca 2013

Wiara

Wierzę, że ci się uda.
Niech motywuje cię to, co mam na sercu :)

Nie ma opierdalania się :D


piątek, 26 lipca 2013

Mimo wczorajszej przegranej z Iskrą, to i tak jestem zadowolony z tego meczu. Nasz pierwszy mecz i wynik tylko 12:8 xD Mogło być gorzej :) Dzisiejsza noc spoko xD granie w bilarda po północy, siedzenie na omegle i wyzywanie ludzi zawsze spoko xD  Jedyna wada takich nocek to to, że dziś chodzisz jak trup xD Ogółem wczoraj spoko dzień rewanż wt. 16:00 ale raczej już wszyscy od nas będą najprawdopodobniej, przebieg spotkania będzie inny :) A poza tym zbliża się się Street Ball w Końskich do którego trzeba też się przygotować xD

Pozdrowienia dla mojego telefonicznego towarzysza tej nocki ;* :D





piątek, 19 lipca 2013

Dzisiejszy plan dnia xD

0:00 - 10:00- namioty i powrót na Niekłań
10:00 -10:30- Pobyt na przystanku ( zdrzemnięcie się na ławce xD)
10:30 - 13:30- spanie
13:30 - 14:00- Zjedzenie czegoś (antybiotyk)
14:00 - 18:30- spanie
18:30 - 21:30- Piekarnia (trochę roboty, nakurwianie w karty i spanie przy nich)
21:30 - najprawdopodobniej 00:00- Facebook xD

Czyli dzień Przespany xD

Mimo takiej ilości snu, dalej chcę mi się spać xD
Spoko xD


środa, 17 lipca 2013

taa cześć

Pójście do lekarza i ze strachem czekać na wyniki badać. Strach tu był niepotrzebny bo wyniki dobre ^^. teraz tylko jakieś leki coś chyba nawet mocniejszego niż antybiotyk xD Mam chyba jakieś załamania psychiczne, bo bez powodu łapię po prostu doła... Siedzę sobie normalnie przy kompie ni z tego ni z owego złapała mnie zamułka. Czułem, że tej nocy się wydarzy coś strasznego, no i miałem racje. Paraliż senny... No zajebiście. Ja to po prostu czułem że będzie dzisiejszej nocy, ale przynajmniej już wiedziałem co mnie czeka, bo to w końcu nie pierwszy raz, szukałem jakiejś siły (myśli motywujących), no i ją znalazłem. Paraliż minął, ale za chuja nie mogłem przypomnieć co za siła wydostała mnie z paraliżu. Budzę się dziś i zamułka minęła, z powodu pewnego sms, że koszulka moja ukochana ma być dziś :D Dziś spacer ^^ mogę tak częściej wychodzić :) Anonimowani prorocy i hejterzy zawszę spoko. Teksty Eryka też xD. Przeglądając teraz FB, uświadomiłem sobie, co to za siła mogła mnie wydostać z paraliżu, ale chcę ją zachować dla siebie w głowie. Wiem, że mogę paraliż pokonać, póki są ze mną te myśli. Przez to, że się uwolniłem, zrozumiałem swoją siłę psychiczną, że nie tak łatwo ją złamać, gdyż każdy paraliż jaki miałem, był coraz słabszy. A teraz rozleniwiony będę sobie pewnie do drugiej w nocy siedzieć przed kompem i marnować swoje życie xD





czwartek, 11 lipca 2013

Z życia ciąg dalszy

Zajebiście, pierwsza w nocy i nie ma co robić, sam w domu. Wpadnięcie na genialny pomysł. Wejście na bloga Marylki i przeczytanie wszystkich postów od pierwszego do ostatniego. Słuchanie do tego utworu Bednarka "Cisza" czytając byś wesołym i zarazem smutny xD

Pójście spać po drugiej bo się czytało całego bloga i pobudka o 8.... szkoła wzywała. Skierowanie do lekarza. Rozmowa z Erykiem i uświadomienie sobie paru rzeczy... Tak uświadomienie sobie czegoś, że to koniec, żadnych prób, żadnych jakichkolwiek starań! postanowione! Praktyki w Szwajcarii. Hmmm... brzmi przerażająco xD

Pozdrowienia dla moich kochanych hejterków na wywiaderze :D

środa, 10 lipca 2013

Liebster Blog Award

,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Zostałem mianowany przez http://divisionclosed.blogspot.com/ (Marylka xD)

Pytania

1. Masz drugie imię? Jeśli tak, to jakie.
Nie mam (chyba że z bierzmowania, to Marek)

2. Twoje największe marzenie?
Być szczęśliwym


3. Ulubiony film?
Projekt X


4. Jaką postacią z książki chciałbyś/chciałabyś być?
Harry Potter

5. Twój/Twoja idol?
Wojciech Zawadzki (dla niewtajemniczonych Słoń) xD

6. Najlepszy przyjaciel/przyjaciółka?
Eryk/Kinga

7. Twoja największa wada i zaleta?
Szczerość- zaleta
Za bardzo przywiązuje się do ludzi- wada

8. Ulubione kwiaty?
yyyy... Muchomory xD


9. Jesteś jedną osobą na świecie. Co robisz?
Popełniam samobójstwo


10. Gdybyś mogła/mógł mieć jedno życzenie. Jak ono by brzmiało?
Chcę być szczęśliwy

11. Co zrobiłbyś/zrobiłabyś gdyby został Ci jeden dzień życia?
Spędziłbym go z najukochańszą osobą

Ale z powodu mojego lenistwa nie będę nikogo nominować xD

wtorek, 9 lipca 2013

-,-

Właśnie przez takie dni jak dziś mam dosyć wakacji... Ach ta moja kochana siostrzyczka, do której nic nie mogę powiedzieć bo  "nie jestem jej poziomu inteligencji" "zmądrzej to pogadamy." Żałosne... Z takim tekstem to możesz sobie mówić do swoich kolegów koleżanek czy chuj wie do kogo -,- To co kurwa, jak coś będzie chciała to mam dojebać do niej z  teksem " jesteś na zbyt wielkim poziomie inteligencji, zgłupiej to pogadamy" ? Żałosne jest się wywyższanie się bo to właśnie tak wygląda. Chodź wiem, że nie mam jakoś ciężko w domu, to często tak mam, że najchętniej uciekłbym z niego by mieć spokój. Cokolwiek powiem (normalnym głosem) to i tak jest że się wydzieram. Ehh... -,- I jak tu kurwicy nie dostać?


środa, 3 lipca 2013

Te chore klimaty xD





I tak w kółko i i w kółko xD

Ja chcę kufa 4 październik :D

Jak to zwane przeze mnie "Muzyka- jedyna miłość, która nigdy cię nie zrani" :)

wtorek, 2 lipca 2013

Szkoda, że...

Fajnych ludzi ze szkoły poznajemy wtedy, gdy z niej wychodzimy... Wakacje rozpoczęte, w stylu życia "No live" xD Ale są przynajmniej plany na te wakacje :) Ćwiczyć ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć. Nawet się już tak zaangażowałem w to że obciążenie sobie załatwiłem xD Trzeba tylko jeszcze ławkę i w końcu pokonać swojego lenia :) Zwłaszcza, że nie będę ćwiczyć sam :) Dziś piękny widok - Kaśka i kosiarka xD bezcenne xD Pomysł z wykoszeniem pola i zrobić tam miejsce na namioty. Hmmm... nawet niezły pomysł xD Zobaczymy co nam jeszcze wakacje przyniosą.

niedziela, 30 czerwca 2013

Wakacje :)

No i w końcu rozpoczęły się wakacje! xD Na wczorajszym streetballu zrobiliśmy to co mieliśmy zrobić, no ale ja osobiście czuje niedosyt. Nie za bardzo czuje satysfakcje z tej wygranej z Niekłaniem. Chyba dlatego, że nie byli w do końca pełnym składzie, no ale cóż nie moja wina. Chciałbym zagrać jeszcze jeden mecz między tymi drużynami co były, ale właśnie w tych pełnych składach, ale też wiem, że nie dałem z siebie 100%. co było to było, wygrana jest obiecana, jest. Ale ogółem rozpoczęcie wakacji spoko xD Drugie miejsce na Streetballu, rozmowy z Marylką <3 xD i ta myśl że znów muszę jutro jechać do Końskich za "Gapostwo dyrekcji"... Leń tak na to nie pozwala, no ale trzeba xD
A teraz czekam z niecierpliwością na wyjazd do Kielc i kolejne namioty :)  Taa to tylko ponad 2 tygodnie... Zachciało ci się kurwa obozów xD

środa, 26 czerwca 2013

!

Sukces ma wielu ojców, porażka jest sierotą tak?
Hahaha nie tym razem taaa...

To już nie ten Młody co 2 lata wcześniej 

Gdyby nie te zwrotki nie miałbym chyba nic więcej 
To szereg blasków i cieni żyjemy jak żyjemy 
Parę postanowień ratuje strzępki nadziei.
To grząski grunt idei, człowieku pieniądz Cię zmieni 
Wiem to bo mam za dużo lat by w to nie wierzyć
A tamci mędrcy próbują mi coś pieprzyć.
Jak się robi hip hop to pokażą Ci te wersy.

Wchodzimy bez reszty to właśnie znaczy mainstream

Świr to mój zwierzchnik mam zlecenie na leszczy
W górę pięści gotowi do przysięgi
Nigdy nie pozwolę tym łajzom zwyciężyć.
Te cyniczne uśmieszki, zwolnij cyngiel
Będą mendy się zarzekać, że byli tu przez pomyłkę
Rozbiegany wzrok szuka wciąż znaku wyjście. 
Nie są warci kuli, kolba na potylice. 

Myślą że są lepsi, nie są, nie czuj się gorszy

Kto im dał prawo żeby móc nas osądzić 
Dosyć! Spójrz mi w oczy wiesz przecież
Nikt mi tego nie dał nikt tego nie zabierze
Lepsi nie są, nie czuj się gorszy 
Kto im dał prawo żeby móc nas osądzić 
Dosyć! Spójrz mi w oczy wiesz przecież
Nikt mi tego nie dał, nikt tego nie zabierze.

Ten rap moje przekleństwo idę tą ścieżką

Nawet jeśli wisi siedem chudych lat nade mną 
Trzymaj dzieciak jak ja z tymi którzy Cię wesprą
Nie z tymi co się śmieją jak ocierasz się o piekło
Jebać to był rykoszet znów jestem w formie
MNS koło mnie chłopaku wiesz, że nie zwolnię
To wolnościowy ruch inspirowany oddolnie,
W górę ręce Ci co staną po mojej stronie
A ty. Co? Wróżysz nam chuju marny koniec 
Możesz mieć pewność zatańczę na twoim grobie
Walczyka. Tak gra ulica
Lepiej nie zadawaj pytań hip hop zmienił nas jak pierdolony dżihad 
Bo żyć godnie to nie znaczy nie upadać
Każdy robi błędy ważne jak będziesz wstawać
Ja nadal czuje dumę wiesz dlaczego
Doszedłem tutaj sam nie dałeś mi niczego.

Myślą że są lepsi, nie są, nie czuj się gorszy

Kto im dał prawo żeby móc nas osądzić 
Dosyć! Spójrz mi w oczy wiesz przecież
Nikt mi tego nie dał nikt tego nie zabierze
Lepsi nie są, nie czuj się gorszy 
Kto im dał prawo żeby móc nas osądzić 
Dosyć! Spójrz mi w oczy wiesz przecież
Nikt mi tego nie dał, nikt tego nie zabierze.

Pakuj nogi za pas o to atomowy podmuch

Hip hop siedzi w nas niczym jebany nowotwór
Czuje ogień w środku, pluje nim jak wulkan
Nabita dwururka zdmuchnie Ci z głowy fullcap 
Chłopaku lepiej skończ te kpiny 
Nasze rymy są zabójcze jak ostrze gilotyny
Mój mikrofon dymi, a scena stoi w płomieniach
Nigdy nie wymieniaj na daremnie mojego imienia
Jeśli nie masz co powiedzieć to nie otwieraj gęby
Kłapiesz głupim ryjem jakbyś sam był kurwa święty
Niektórzy jak mendy żyją na cudzych jajach
Wypierdalaj, zakompleksiony pajac 
Zgraja takich jak ty może czyścić nam buty
Zjeżdżaj do budy nie masz honoru kundlu zapluty
Nie potrzebne nam nuty gramy muzykę miasta
Daj na full wdepnij gaz niech opony mielą asfalt.

Myślą że są lepsi, nie są, nie czuj się gorszy

Kto im dał prawo żeby móc nas osądzić 
Dosyć! Spójrz mi w oczy wiesz przecież
Nikt mi tego nie dał nikt tego nie zabierze
Lepsi nie są, nie czuj się gorszy 
Kto im dał prawo żeby móc nas osądzić 
Dosyć! Spójrz mi w oczy wiesz przecież
Nikt mi tego nie dał, nikt tego nie zabierze.



Taa. Nutka która motywuje mnie do różnych działań a szczególnie te słowa
"Bo żyć godnie to nie znaczy nie upadać
Każdy robi błędy, ważne jak będziesz wstawać
Ja nadal czuje dumę wiesz dlaczego
Doszedłem tutaj sam, nie dałeś mi niczego"



Mam obecnie jeden cel. Pokonać coś co stworzyłem... Tak! czekam z niecierpliwością na sobotę by udowodnić wszystkim coś. A szczególnie tym co we mnie zwątpili.

"Zgraja takich jak ty może czyścić nam buty
Zjeżdżaj do budy nie masz honoru kundlu zapluty"

Powodzenia wam... nie życzę xD

Zbliża się już koniec roku szkolnego wielkimi krokami. Po ostatnich zajściach to cieszę się że to już jest koniec:) Żegnam





poniedziałek, 24 czerwca 2013

niedziela, 23 czerwca 2013

Joł ! :D

Wczorajsze/dzisiejsze namioty, chodź byłem na początku wkurwiony, bo musiałem specjalnie dla kogoś zapierdzielać po jakiś marny świstek papieru i dlatego, że nie mogło być z nami osoby które miały być to i tak uważam, że było zajebiście :D  Mieliśmy nieplanowanego gościa, ale jednak cieszę że on przybył. Było fajnie. O tak trzeba o kiedyś powtórzyć! xD Kent na buziaki, butelka na pytania i jakieś wytrzymywanie (nie pamiętam jak to się nazywało) Czego więcej trzeba xD Burzy na koniec wszystkiego.... Oj tam z tym :) To trochę dziwne jest, że mieliście tyle przegranych rozdań. Hmmm... Ciekawe czemu? xD Nie no mam nadzieje że jak najszybciej będzie powtórka :)











piątek, 21 czerwca 2013

W końcu!

Dziś dupa w końcu napiszę od dawna. Oj naprawdę dawno mnie tu nie było, niestety, net... Jebany. Tyle rzeczy tu chciałem napisać przez ten czas a tu teraz taka pustka... Jak nigdy. Jednego dnia już po prostu mam tyle do powiedzenia a dziś?... Chyba dodam jakieś zdjęcia z komersu xD Który był dwa tygodnie temu. Dałbym wcześniej no ale jak? Nosz kurwa jak!! ale mnie to zdenerwowało -.-


Zdjęcie które mnie zaszokowało to (to niżej)
trochę to dziwnie wygląda xD


Za każdą chwilę z tobą oddałbym
To co najdroższe maleńka
Od zawsze jesteś pragnieniem mym
Ja będę cię nosił na rękach ;*



Jutro chyba plany nie wypalą, no ale mam nadzieje że mimo wszystko jakoś uda się dobrze spędzić sobotę xD Cene gejm górą! :)

Hej gamoniu ;*
Jesteś wspaniała :)
Nawet jak się złościmy na siebie
To ja i tak swojego zdania nie zmienię ;*

A j przepraszam Cię za dziś <3

poniedziałek, 10 czerwca 2013

Cisza!

Siedzę wieczorem ogarnięty moją ciszą,
oni nie słyszą, a ja tak jak w transie.
Te proste dźwięki mnie kołyszą,
nade mną chmury wiszą,
wszystko jest takie łatwe i paradoksalne...

Zadowolony niosę radość dzisiaj wszędzie,
znowu się uśmiecham,
wiem, że wszystko dobrze będzie.
Zagubiony w tłumie chcąc odnaleźć się w tym pędzie,
buduję swoje życie na miłości fundamencie...

Te chwile są z nami
i nikt nie zabierze ich dopóki my,
będziemy wciąż tacy sami,
z radością odkrywać każdy nowy dzień.

To te chwile są z nami
i nigdy nie zabierze nam już ich nikt,
nie zabierze nikt...

Oni słuchają lecz nie słyszą, między niebem, a ciszą,
spotykamy siebie,
oni patrzą lecz nie widzą, z Twojej radości szydzą,
przychodzą kiedy są w potrzebie...

Cisza wokół mnie, zapada zmrok,
a ja nadal w nią wsłuchuję się.
Serce swoim rytmem mocno upewnia mnie,
że warto wierzyć w ludzi...

Pamiętaj o tym że nadzieja karmi, a nie tuczy,
do szczęścia otwarte drzwi, nie szukaj kluczy,
Twój Anioł chce Twą wiarę obudzić.

Te chwile są z nami
i nikt nie zabierze ich dopóki my,
będziemy wciąż tacy sami,
z radością odkrywać każdy nowy dzień

To te chwile są z nami,
i nigdy nie zabierze nam już ich nikt,
nie zabierze nikt...