No to jest dobrze, jest jak dawniej :) I niech tak cały czas będzie. wieczór spędzony z Truskaweczką dawno "widzianą" przeze mnie. Widziano w sensie, że nie umawialiśmy się nigdzie. 0 fochów, bo przecież z tego trzeba wyrosnąć :) Przepraszam Cię jeszcze raz za to wszystko. Kurde nie wiem co jeszcze tu napisać. Chyba nie pozostało mi nic innego powiedzieć niż słowo DZIĘKUJE :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz