Kolejny post typu "Gorzkie żale" który opisuje mój smutek...
Czy ja Ci coś zrobiłem że nawet się do mnie nie odezwiesz, nawet jakieś głupie jebane "cześć" Unikasz mnie, a to boli... Wnioskuje po tym że co zawsze się pytam, gdy chcę z tobą wyjść, to są odpowiedzi typu "nie" I to "odejdź"... ehh, ale do kogoś to się normalnie odezwiesz, a zwłaszcza do tego... Człowieka. Nie będę nikogo obrażać na portalach. Jeżeli jestem jakąś twoją kulą u nogi to powiedz i tyle a nie bawić się w jakieś "chuj wie co" -,- Wkurwia mnie to bo po prostu widzę że ten... człowiek dla ciebie jest ode mnie ważniejszy. Jak się jakoś obrazi to już idzie obrażony na cały świat, a ty za nim żeby pocieszyć go jak małe dziecko... Taa tak zwana "Postawa dojrzałości" Pisałbym to jeszcze o innych rzeczach, ale to i tak widać że wszystko prowadzi do jednego...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz