Mimo wczorajszej przegranej z Iskrą, to i tak jestem zadowolony z tego meczu. Nasz pierwszy mecz i wynik tylko 12:8 xD Mogło być gorzej :) Dzisiejsza noc spoko xD granie w bilarda po północy, siedzenie na omegle i wyzywanie ludzi zawsze spoko xD Jedyna wada takich nocek to to, że dziś chodzisz jak trup xD Ogółem wczoraj spoko dzień rewanż wt. 16:00 ale raczej już wszyscy od nas będą najprawdopodobniej, przebieg spotkania będzie inny :) A poza tym zbliża się się Street Ball w Końskich do którego trzeba też się przygotować xD
Pozdrowienia dla mojego telefonicznego towarzysza tej nocki ;* :D
Pójście do lekarza i ze strachem czekać na wyniki badać. Strach tu był niepotrzebny bo wyniki dobre ^^. teraz tylko jakieś leki coś chyba nawet mocniejszego niż antybiotyk xD Mam chyba jakieś załamania psychiczne, bo bez powodu łapię po prostu doła... Siedzę sobie normalnie przy kompie ni z tego ni z owego złapała mnie zamułka. Czułem, że tej nocy się wydarzy coś strasznego, no i miałem racje. Paraliż senny... No zajebiście. Ja to po prostu czułem że będzie dzisiejszej nocy, ale przynajmniej już wiedziałem co mnie czeka, bo to w końcu nie pierwszy raz, szukałem jakiejś siły (myśli motywujących), no i ją znalazłem. Paraliż minął, ale za chuja nie mogłem przypomnieć co za siła wydostała mnie z paraliżu. Budzę się dziś i zamułka minęła, z powodu pewnego sms, że koszulka moja ukochana ma być dziś :D Dziś spacer ^^ mogę tak częściej wychodzić :) Anonimowani prorocy i hejterzy zawszę spoko. Teksty Eryka też xD. Przeglądając teraz FB, uświadomiłem sobie, co to za siła mogła mnie wydostać z paraliżu, ale chcę ją zachować dla siebie w głowie. Wiem, że mogę paraliż pokonać, póki są ze mną te myśli. Przez to, że się uwolniłem, zrozumiałem swoją siłę psychiczną, że nie tak łatwo ją złamać, gdyż każdy paraliż jaki miałem, był coraz słabszy. A teraz rozleniwiony będę sobie pewnie do drugiej w nocy siedzieć przed kompem i marnować swoje życie xD
Zajebiście, pierwsza w nocy i nie ma co robić, sam w domu. Wpadnięcie na genialny pomysł. Wejście na bloga Marylki i przeczytanie wszystkich postów od pierwszego do ostatniego. Słuchanie do tego utworu Bednarka "Cisza" czytając byś wesołym i zarazem smutny xD
Pójście spać po drugiej bo się czytało całego bloga i pobudka o 8.... szkoła wzywała. Skierowanie do lekarza. Rozmowa z Erykiem i uświadomienie sobie paru rzeczy... Tak uświadomienie sobie czegoś, że to koniec, żadnych prób, żadnych jakichkolwiek starań! postanowione! Praktyki w Szwajcarii. Hmmm... brzmi przerażająco xD
Pozdrowienia dla moich kochanych hejterków na wywiaderze :D
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. Zostałem mianowany przez http://divisionclosed.blogspot.com/ (Marylka xD)
Pytania
1. Masz drugie imię? Jeśli tak, to jakie.
Nie mam (chyba że z bierzmowania, to Marek)
2. Twoje największe marzenie?
Być szczęśliwym
3. Ulubiony film?
Projekt X
4. Jaką postacią z książki chciałbyś/chciałabyś być?
Harry Potter
5. Twój/Twoja idol?
Wojciech Zawadzki (dla niewtajemniczonych Słoń) xD
6. Najlepszy przyjaciel/przyjaciółka?
Eryk/Kinga
7. Twoja największa wada i zaleta?
Szczerość- zaleta
Za bardzo przywiązuje się do ludzi- wada
8. Ulubione kwiaty?
yyyy... Muchomory xD
9. Jesteś jedną osobą na świecie. Co robisz?
Popełniam samobójstwo
10. Gdybyś mogła/mógł mieć jedno życzenie. Jak ono by brzmiało?
Chcę być szczęśliwy
11. Co zrobiłbyś/zrobiłabyś gdyby został Ci jeden dzień życia?
Spędziłbym go z najukochańszą osobą
Ale z powodu mojego lenistwa nie będę nikogo nominować xD
Właśnie przez takie dni jak dziś mam dosyć wakacji... Ach ta moja kochana siostrzyczka, do której nic nie mogę powiedzieć bo "nie jestem jej poziomu inteligencji" "zmądrzej to pogadamy." Żałosne... Z takim tekstem to możesz sobie mówić do swoich kolegów koleżanek czy chuj wie do kogo -,- To co kurwa, jak coś będzie chciała to mam dojebać do niej z teksem " jesteś na zbyt wielkim poziomie inteligencji, zgłupiej to pogadamy" ? Żałosne jest się wywyższanie się bo to właśnie tak wygląda. Chodź wiem, że nie mam jakoś ciężko w domu, to często tak mam, że najchętniej uciekłbym z niego by mieć spokój. Cokolwiek powiem (normalnym głosem) to i tak jest że się wydzieram. Ehh... -,- I jak tu kurwicy nie dostać?
Fajnych ludzi ze szkoły poznajemy wtedy, gdy z niej wychodzimy... Wakacje rozpoczęte, w stylu życia "No live" xD Ale są przynajmniej plany na te wakacje :) Ćwiczyć ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć. Nawet się już tak zaangażowałem w to że obciążenie sobie załatwiłem xD Trzeba tylko jeszcze ławkę i w końcu pokonać swojego lenia :) Zwłaszcza, że nie będę ćwiczyć sam :) Dziś piękny widok - Kaśka i kosiarka xD bezcenne xD Pomysł z wykoszeniem pola i zrobić tam miejsce na namioty. Hmmm... nawet niezły pomysł xD Zobaczymy co nam jeszcze wakacje przyniosą.