czwartek, 6 czerwca 2013

hej blogowicze!

dziś dodaje posta za Emila :)
ładną mu wymyśliłam nazwe, prawda?
niezła z niego dupa .
nie ma co.
szarpałby jak Reksio szynke <3
ahhahhha ! :D 

mam ochote zrobić mu tu coś na złość, 
ale taak się nie robi przyjacielowi xd

dzięki za pomoc przy pisaniu polaka.
masz łeb jak sklep
tylko puste półki ! :D

Ps. też cie kocham gamoniu <3

aa i na koniec to LEPSZE zdjęcie dziś ci tu dodam.

- blondyneczkapisze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz